El_Zorro

Amigo (Admin)
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

About El_Zorro

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    PC Gaming, Messing with cars, Martial Arts, Sailing

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Personally I remember when I used to play on a CRT playing MOHAA and COD and I definitely felt less lag. I could tell the difference between a wired and a wireless mouse for sure as the extra latency was there (barely but there). With my current LCD, I dont think I would even notice if I used a wireless mouse tbh. Although I am less fussed these days about stats and just try and enjoy myself.
  2. Battlefield 1642, cannons, muskets, swords, horseriding; bow and arrows. What's not to love
  3. Great video, i love it!
  4. You got SLAM jammed Bro! Erm...yeah...moving on!
  5. Hey Peanut! (it's Foxy btw). Welcome back! Always good to see another old face back here. Would be great to see you on the servers again sometime. Don't worry, we are all still as batshit crazy as we used to be
  6. It was me that banned you, it weas late at night and I wanted to go to bed. I could see nowhere in the chat logs where anybody specifically called you a 'cunt'. Searching for said word in the chatlog gave 3 instances and neither was aimed towards you. You were being generally disruptive and pretty damn annoying if im honest. Im happy to go with the concensus on this one as long as you agree to abide by the server rules next time and not whine at me 'What about those other guys!' when you have been caught in the act. It doesn't absolve you of blame just because you have seen others say something out of line.
  7. Yeah, ive done it with steam directories before and also itunes libraries when swapping drives
  8. Could have also just created a symlink in command prompt (mklink command) that points the address G:\Origin\Origin.exe to a location on the new drive. It's very similar to how shortcuts from your desktop work but at a filesystem level.
  9. Hey Guys, I haven't been around much for a bit due to just being so damn busy for a few months but just stopped by to say Merry Christmas to all and have a happy new year. Hopefully be online a bit over the holidays and into the new year. Foxy
  10. There is a fan remake of this on steam that is getting good reviews. Procedurally generated levels etc. Road Redemption: http://store.steampowered.com/app/300380/
  11. Found a working link http://dangerousminds.net/comments/japanese_game_show_where_the_contestants_get_hand_jobs At least the women are hot!
  12. Sweet, I'll be sure to add you later
  13. Had a look at it and it looks good. Especially the PvP arenas. Used to love Wing Commander when I was younger so always good to see a new raft of space sims. No mans sky looks good too, spoilt for choice lol.
  14. Playing Elite Dangerous at the moment and loving it. Main reason I have been away from servers for the past few weeks tbh. Loving my kitted out Cobra though. Name is CMDR Willius Foxicus if anybody wants to add me as a friend in game.